Monday, June 4, 2007

Teroarea din adancuri

Azi am fost in fericitul metrou . La momentul oportun..pt a fi dat jos din el. Pentru ca s-a anuntat o bomba in Iancului.
Asa ca la Obor..hopa jos si cauta un tramvai, plingind dupa masinutza mea.
Care este in stare buna, daca intereseaza pe cineva, dar incerc sa evit sa aglomerez Bucurestiul.
Si coborind eu fericit din metrou, ma uitam la citi oameni se vor inghesui intr-un tramvai. Au fost 2 si am avut si eu loc.
Da am pierdut ideea. Ba frate, nimeni, da nimeni, nu credea ca e pe bune treaba cu bomba. Bineinteles ca nici nu a fost. Mare chestie romanii astia domne. Io cred ca suntem dati dracu. Ma rog, nu toti, despre mine nu as fi sigur. Da ma uit asa..de la Mitica de la Liga, care a fost mare securist si tot mare sef e(dupa 18 ani), pina la ultimul amarit de parlamentar din Audi.
Ca tot veni vb de mari oameni , si de data nu prea ironic, sa mentionam ca Utopic is back.
Domne , ce face blogu asta din om

No comments: